czwartek, 6 lutego 2014

[Post organizacyjny] Hola !

Cześć mam na imię Beata . Chodzę do  6 kl. czyli mam 12  lat ;). Lubię się uczyć i uwielbiam pisać posty. Sama miałam już bloga  . Umiem hiszpański  czy w sposób perfekcyjny jeszcze nie , ale dążę do tego . A skąd pomysł  żeby się nauczyć hiszpańskiego  Violetta. Nauka  czy łatwa  a może trudna?  Dla mnie średnia.
Oprócz hiszpańskiego znam także angielski , polski , rosyjski  w nich czuję się najpewniej .


Nie jestem tylko Violiverka ani tylko Tinistas , ale dla mnie każdy z obsady jest wyjątkowy czy  już go nie będzie czy przyjdzie . Na leże do każdego fandomu z ekipy Violetty  . 


Co jeszcze lubię robić ?
Na pewno słuchać muzyki ona jest na 1 miejscu . Praktycznie wszystkie gatunki , ale nie za bardzo dico-polo.   Uczyć się , nie , nie jestem kujonem tylko tak po prostu kocham matematykę i różne . Nie jestem dobra w szablonach i tych sprawach to mój wróg . Jestem osobą pozytywnie zakręconą . I uważam , że trzeba najpierw dostrzegać w człowieku to co dobre , ale czasem to tak nie wychodzi . 

Za co lubię Violette?
Po pierwsze za fabułę   za aktorów i , że jest muzyka i w dodatku taniec. Oglądałam różne takie jak : "Taniec rządzi" czy inne  , ale to najbardziej  zaciekawiło . Od razu byłam za Leonettą  stąd moja nazwa :Leonetta . Ta novela to taka jakby nauka z życia wzięte . A tak szczerze jaki to ona  sukces zdobyła to niesamowite ! 

Mam nadzieję , że mnie polubicie i trochę się dowiedzieliście o mnie  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz