wtorek, 26 listopada 2013

Sprawy organizacyjne: usunięcie bloga


Witam was wszystkim gorąco. Nie będę się tłumaczyła, dlaczego tu nie piszę, bo sprawa jest oczywista - violettapl jest dla mnie  istotniejsza i tam muszę się więcej udzielać. trudno jest mi pogodzić to wszystko, dlatego zastanawiam się nad usunięciem tego bloga. Po co pisać tutaj jak wszystko znajdziecie tam? Aktualizujemy wszystko na bieżąco, dlatego nie miałoby sensu kopiować swoich postów jeszcze tutaj. Ten blog też jest po części ważny, ale nie mam na niego kompletnie czasu. Przede mną egzamin gimnazjalny i nie mogę sobie pozwolić na aż takie obciążenie - w końcu też mam swoje życie.To nie jest łatwa decyzja, dlatego proszę was o pomoc.  Nie chcę się rozpisywać, dlatego zapytam krótko: usunąć go czy nie? Piszcie w komentarzach - decyzja należy do was.

Te amo. Tinis. - Milena. <333333

6 komentarzy:

  1. Rozumiem, że masz mało czasu dla siebie i że ten blog jeszcze bardziej Cię obciąża, fakt bez sensu jest kopiować swoje posty, ale wiem także z własnego doświadczenia, że rozstanie się z blogiem jest dość trudne. Nie możemy podjąć za Ciebie decyzji, ale tylko Ci doradzić. Lubię Twojego bloga niestety rzadko jest aktualizowany. Na Twoim miejscu zawiesiłabym go, a jeżeli potem będziesz miała czas po egzaminach wrócisz do pisania tutaj postów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Bardzo lubię twojego bloga i uważam że nie powinaś go usuwać ale po prostu trochę od niego odpocząc, wiem że jest jeszcze trudniej pisac na blogu z pracą domową i tak dalej ale od czasu do czasu może sobie coś napisać n.p. Trzy razy w miesiącu napiszesz sobie coś na blogu.Ale proszę go nie usuwaj.Ja też mam bloga ale nie mam prawie wogule czasu żeby na nim pisac, ale czasami sobie coś napiszę, czasami znajdzie się trochę czasu.Wiem że to nie moja decyzja ale nie powinaś rezygnowac z tego bloga.
    Pozdrawiam,twoja czytelniczka,
    Jagoda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddaj komuś bloga ;) Nie usuwaj,ponieważ może jeszcze do niego zechcesz wrócić ? A poza tym - my czytelnicy znajdziemy tuwile cennych informacji !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie będziesz chciała usuwać bloga zawsze możesz komusz go oddać.Wiem zawsze trudno oddawać bloga ale może ktoś dobrze się nim zajmie.
    Możesz także zrobić nabór :)
    Jeśli będziesz potrzebowała pomocy pomocy to ja ci pomogę !
    (Pamiętaj to twoja decyzja)
    Pozdrawiam Clari

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech nie oddaje anpracowala sie na nim a bez niej bez sesnu albo niech wybierze pradownice albo nabor wiem i tak nic jej nie kaze tylko to moje zdanie :8888888888

    OdpowiedzUsuń