wtorek, 4 czerwca 2013

Prośba + podsumowanie miesiąca

Na początek mam  do was prośbę. Widzę jak głosujecie w ankiecie i ile odwiedzin jest codziennie. Bardzo cieszę się z tego powodu i jestem pod wielkim wrażeniem jak licznik odwiedzin, tylko mam prośbę. Jak wchodzicie na bloga i czytacie go regularnie to dodajcie się do obserwatorów, będzie to dla mnie znak, że lubicie czytać moje posty. Jednocześnie postaram się niedługo urządzić konkurs, w którym będzie można wygrać fajne rzeczy :)

A teraz podsumowanie. Jak wspomniałam na początku JESTEM PRZE SZCZĘŚLIWA z tak ogromnej ilości odwiedzających. Blog istnieje od zaledwie miesiąca, a już jest prawie 4500 odwiedzin! Dziękuję wam kochani z całego serca.

łącznie weszliście: 4430 razy.
najchętniej czytany post: Sekretnik Violetty 82 wyświetlenia
codziennie jest ok 50 wyświetleń
wyszukiwarka przez którą tu wchodzicie: scmplayer.net-212razy, Violettapl-18razy, google-8razy

Z GÓRY CHCIAŁABYM ZAZNACZYĆ, ŻE WYNIKI, KTÓRE WAM PODAŁAM NIE UWZGLĘDNIAJĄ MOICH WEJŚĆ!

Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY CZYTAJĄ TEGO BLOGA, ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I DO DODAWANIA SIĘ DO OBSERWATORÓW :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz