wtorek, 25 czerwca 2013

Finałową piosenką zostaje....

HOY S0MOS MAS! Bardzo się cieszę, że to właśnie ta piosenka wygrała, ponieważ ma ona w sobie nie tylko super rytm, ale jest napisana z sensem :) Dziękuję, ze glosowaliście. Piosenka ta będzie widniała na blogu do końca czerwca. kto z was na nią głosował? Wygraliście?



Tutaj wszystko miało sens.
Bo przynajmniej wiedziałaś.

To gdzie mieszkamy było warte,
to czym marzymy,
to co mamy.

Było warto, bo zrozumiałam.
Każda historia ma powód.

Być razem, wierzyć.
Rozgłaszając naszą piosenkę

Dziś jest nas wielu. Dzisiaj możemy więcej.
Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek.

Mogę latać.

Wszystko zaczyna się od nowa.
Razem, nie patrzmy wstecz.
Słyszę , brzmi jak ja.
Żyj, twoje przeznaczenie nadeszło dzisiaj.

Wiesz co jest prawdą.
Co jest biciem twojego serca.
Wiesz, że mogę usłyszeć.
Obok mnie.

Obok mnie

Wiem,że mogę sobie ufać.
Wiem kim jestem teraz.

Świat jest prawie doskonały i 
i prawie wszystko jest moją rzeczywistością.

Nie boje się, i to kim jestem
jest tym czym chcę, i tym dokąd zmierzam.

Wszystko zaczyna się od nowa.
Razem, nie patrzmy wstecz.
Słyszę , brzmi jak ja.
Żyj, twoje przeznaczenie nadeszło dzisiaj.

Wiesz co jest prawdą.
Co jest biciem twojego serca.
Wiesz, że mogę usłyszeć.

Obok mnie.

Wszystko zaczyna się od nowa.
Razem, nie patrzmy wstecz.
Czuję, brzmi jak ja.

Żyj

Wszystko tutaj miało
 sens.

------------------------------------------------------------------------

Natomiast co do konkursu, wiem, że wyniki powinny być już dawno, ale zastanawiałam się  czy by go nie odwołać. Były zaledwie dwa zgłoszenia. Postanowiłam jednak, ze przedłużę go do 29 czerwca. 

ZGŁASZAJCIE SIĘ :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz