piątek, 3 maja 2013

Sekretnik Violetty

Pewnie już słyszeliscie, ze w maju na półkach sklepowych ma się pojawić pamietnik Violetty. Teraz jeszcze go nie widziałam nigdzie, ale dla tych, które nie mogą sie doczekać mam coś równie fajnego. Jest to sekretnik Violetty. jest dostepny już w kilku akucjach na Allgero i to w bardzo przystępnej cenie: 21,90zł + koszt wysyłki. Skusicie się? Ja chyba na razie uzbroję się w cierpliwosć i poczekam na oryginalny pamietnik.

Darmowy hosting zdjęć i obrazkówDarmowy hosting zdjęć i obrazków
  Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Darmowy hosting zdjęć i obrazków

6 komentarzy:

  1. Mam do ciebie pytanie a pamiętnik który będzie można kupić będzie pusty cały czy będzie zapełniony rysunkami i wpisami violetty?

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie będzie ten pamiętnik o którym myślisz. On będzie praktycznie identyczny jaki ma Viola, tylko w środku pojawią się niektóre rysunki z serialu, np. Studio21 lub 1 strona z pamiętnika V. A reszta stron będzie tylko firmowo zaznaczona "Violetta" an samej górze i będą puste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli będę mogła w nim pisać tak?

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, z reszta dzisiaj jeszcze wrzucam zdjęcia, wiec sama zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie a niewież w jakich sklepach będzie go można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałam, ze jeszcze nie wiadomo za ile i gdzie, ale podejrzewam ,ze a papierniczych, księgarniach i hipermarketach. Jak będę wiedziała to na pewno dam znać.

    OdpowiedzUsuń